Solen skiner kanske bara idag



I´m lovin it!!!
Älskade vår, sommar, sol:) åååh så härliga dagar det har varit!
Idag har jag legat ute och pressat med skön musik i öronen som om solen kanske bara skiner idag med.
Helt underbart!

Och med sol och värme, vad kommer då? Jaa inte hunger iaf. För jag har inte varit hungrig på några dagar. Jag blir sån. Och det är ju många fler än jag som blir det. En kompis som jämt äter och som alltid är hungrig frågade om jag gick på amfetamin eftersom att jag inte äter. Men hey, i don´t do drugs. Och dessutom så blir jag ju trött av värmen, annars hade jag nock varit pigg som en lärka.

Imorn blir det gymet. Kondition, kondition, kondition... Hoppas jag iaf, Får nog ladda mp3:n med ny musik så att jag står på crosstrainern en liten stund iaf. Hoppas jag får en sån där rush som jag får ibland, så jag kan stå där i typ 20 minuter. Annars hoppar jag av efter två minuter men tror att jag har stått där en timme typ.
Svammel svammel...

Ge mej bra låt tips är ni snälla!
Jag lyssnar på i princip allt. Utom hårdrock. Och viss svensk musik. Ingen Winnerbäck. Big no!
Helst lyssnar jag på hip hop, rn´b, reggeaton.
Men hey förresten, vilken låt blir du peppad att träna till?

image18

Idag fick han hedersplatsen. Only God Can Judge Me. Tupac Shakur.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag gillar att träna till Lazee - Rock away :P, Chris brown - Shawty get loose..

2008-05-12 @ 19:11:12
URL: http://jagvillblismal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0