Party like a rockstar



Party x mej = veery good combination
( jag hittade inte pluset så det fick bli ett x, höhö! )

Så fort det blir helg, så blir det och innebär fest för mej. Jag älskar det. Men, så klart det finns ett men liksom.. Den där drickan. För fest för mej är att jag kan ta mej en vinare och bli lite sådär gulligt lullig ( för mej, men inte för omgivningen ) eller blanda nån god drink eller så. You  got it.

Det är ju lite mindre roligt när jag kolla innehållsförteckningen på en vinare dagen efter. Kalorier finns liksom inte när man är inne i dimman. För då tror jag att jag dansar så hårt så att jag har en kropp som Carmen Electra när jag sedan vaknar nästa morgon.
Nu blev det kanske lite svammel här, det jag skulle komma fram till är att jag ser detta på två sätt.

Min ängel på ena axlen säger: Sluta drick så ofta.
Min jävul på den andra axlen säger: Det är bara helg en gång i veckan, och man lever bara en gång.

Jag tror jag kommer köra på jävulen. Fast att jag egentligen vet att det inte är det bästa.
Men saken är den, att jag är grym på att festa, och jag älskar det och jag alltid har så jäkla roligt.


Förretsen så har jag bråkat med min mamma idag. På mors dag.
Det är inte ofta vi bråkar. Men nu tog det hus i helvete. Och då kommer det gå till såhär:
Jag är sur.
Jag pratar inte.
Hon kommer börja fjäska.
Sen är vi vänner igen.

Alltså, inte så dramatiskt. Men hon sa till mej att hon kände sig som en hyresvärd och att passade det inte så kunde jag flytta. Och det har jag funderat länge på. Så nu har letandet börjat. Och jag vet precis hur min lya ska se ut.

Nu ska jag ut och gå, för nu är jag arg och sur, och då är det bäst att träna / powerwalka.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0