Nu så

Nu så!!
Nu mår jag bättre, förkylningen är fortfarande kvar, men halsflussen är borta:D tjohoo!

Ibland kan man tänka "om jag hade varit lite sjuk och kunnat stanna hemme i sängen och slappat" men sen när man är det, fy fanken vad tråkigt det är!

Veckan som var, va ju inte så bra dårrå. Det slank ner både en pizza, cola och ett stort intag sprit. Inte bra där. Det var fest nästan hela helgen. Men kul hade jag:D

När man har varit förkyld och inte tränat på nån dag, så märker man verkligen hur konditionen bara poff! Den blir som bortblåst och man flåsar som en flodhäst. Jag iaf.

Idag blir det iaf morgonpromenad nu, och sen blir det gymet. Och gröt till frukost:D
Here we go!

Kommentarer
Postat av: Emma.

Oh, tack vad snällt :D japp... jag vägde 76kg i juni -07... började med viktväktarna 21 april -08... väger nu 62,2kg.. kör du med vv?

2008-05-05 @ 12:25:33
URL: http://emmavictoriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0