Mer död än levande



Rubriken sammanfattar min vecka så här långt. Tyvärr..
I söndes började jag känna mej lite seg och krasslig, och på måndag så var det värre.
Och tisdag, onsdag och idag ska vi inte ens prata om.

Ruskigt förkyld.
Kan knappt prata för halsen är kaputt, kroppen säger nej, den gör bara ont överallt. Känns som jag går runt i en bubbla. Men värsta är ändå hostan. Blir knäpp. Ska iaf till doktorn imorn så de kan utesluta lunginflammation. ( stavas det så? äsh ni hajar! )

Jag är sugen på mat. Saken är bara den att det smakar inget, haha!
Jaja, soon back on track!


P.S. To make it clear.. Veckoprogrammet har gått åt skogen, haha!

Kommentarer
Postat av: Fatty

Jag känner igen det ! Men never give up :) kanske inte satsa så hårt i början?

Oj, har hon inte fått det!? Och jag som undrat vart hon tagit vägen! Tack! =)

2008-05-31 @ 12:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0