Vissa dagar..

Vissa dagar lyckas man galant, andra dagar fuckar man det totalt. Och ibland lite halvt sådär..

Igår var en sådan dag då jag lyckades. Så duktig jag var! Det var måtidsersättning i form av shakes hela dagen, och en massa vatten.

Idag var en sådan dag som jag lyckades sådär. Jag steg upp halv sex och då är jag inte i närheten av att vara i livet. Dagen blir så galet lång när man stiger upp tidigt. Så idag blev det:

2 shake
Kycklingsallad, dressing, cola light.
3 bars. ( 190 kalorier stycket, aautch! )
1 bulle med ost, skinka, smör.
Vatten.
1 äpple.
Lite valnötter.

Imorn vill jag verkligen lyckas igen. Imorn börjar jag jobba sent, så jag ska försöka sova så lääänge som möjligt, just för att dagen inte blir så galet lång, och då äter jag mindre och kanske dricker shakes hela dagen:) Men sallad är tillåtet ifall jag ska äta. Om jag känner att jag behöver föda liksom.

Saken är att jag inte vill visa andra att jag "håller på med sånt hära trams" igen. För jag pallar inte stå till försvars hela tiden varför jag gör detta. " Du är ju fin som du är" och bla bla bla.. Så ifall jag sätts i en situation där andra äter och jag med ska äta, då äter jag lite, Bara för att visa typ. Jaja, ni hajar säkert..

Förresten har jag denna vecka redan fixat två styrkepass och ett Afro power dance pass:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0