Stolpar



Lite "stolpar" på vägen har jag ju, och vid de stolparna så ska jag få unna mej något tycker jag, för att jag har varit duktig.

75 kg : Sola
73 kg : Nya träningskläder, Sola
70 kg : Sola
68 kg : Massage ( som jag har presentkort på ) , klippa & färga håret. Sola
65 kg : Shoppa till jag droppar:D Bikini!!!

Det var inte mycket jag kom på. Men kommer jag på något annat som jag vill vill vill ha, så ska jag ha det i något av delmålen.
Ni kanske har lagt märke till 65 kg. Jaa, det är ju vad jag egentligen väldigt gärna skulle vilja väga. Så jag la dit det också, men jag sätter inget datum på det.

Och i slutet kommer jag ju då ha förhoppningsvis kroppen som jag vill ha, och då kommer det ju vara helt fantastiskt, och jag hoppas att jag kommer känna mej så nöjd.

Kommentarer
Postat av: Stina

Bra delmål :).
Sv: Ja oh, coren. Den var kul men j-vligt jobbig! Har fortfarande träningsvärk, haha..

2008-03-05 @ 22:37:47
URL: http://jagvillblismal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0