Run Bit**, Ruun!!

Helgen har varit galet bra, massa kalas, fest och mys. Men för mycket av det goda ( mat ) har det också blivit. Men man måste ju kunna få unna sig, och sen på det igen. Och nu är det ju ny vecka och månad:D

Nu snart ska jag iaf ut och jogga. Jajemen. Och sen blir det gym träning efter jobbet ikväll.

Nu har jag dessutom ett datum för ett mål. Den 26 april ska jag vara i toppform skulle jag vilja skriva, men iaf i god form. Det är en stor fest då, och alla som jag skulle vilja "impa" på och visa att jag kan, kommer till att vara där.

Det största målet för det datumet är att jag vill gå in på festen och vara nöjd med mej själv. Och som ett litet prinsses moment för mej själv. Att jag vet att folk tittar på mej och att de ser min förvandling. Att jag har utstrålning och är självsäker, att jag kan bjuda på mej själv för fulla muggar. Och, jag ska vara så fucking lycklig!!

Jag kommer till att ta en förebild idag. Men ni kommer inte att få se den ännu. Kanske kommer den den 26 april, eller så kanske den kommer tidigare. We will see...

Jag har iaf cirka två månader på mej, och på två månader så borde det ju hända lite.

Nu, nu blir det konditions träning, en bit på vägen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0