It aint easy

Nu är denna veckan slut, och jag kan sammanfatta veckan i ett ord. Stress.

Jag blir galen, det har varit så mycket jobb och grejer så allt har varit helt kaos artat känns det som. Och träningen har verkligen blivit lidande. Tränade bara en eller två gånger förra veckan, och jag känner mej fetare än en flodhäst. Men hey, that´s life. Alla dagar kan inte vara de bästa.

Så det är bara att ta nya tag. Fick reda på idag att jag och min valentine, kommer att ha semester samtidigt, och vi kommer även spendera en hel vecka tillsammans. Och nu känner jag bara stress och en jäkla press. Över den där bikinin. blääääää!

Nu är det sängen som kallar, ögonen går i kors.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Linda

tack så jättemycket.
nu har jag precis ätit tårta. känns som jag väger 160 kg. haha. well thank god-there is a tomorrow :P

2008-03-16 @ 23:34:00
URL: http://sommarn2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0