Flitiga klubben AB

Oj herrejisses vad flitig jag har varit idag. Tre inlägg folk!!

Det blev ingen styrketräning ikväll eftersom att jag fick jobba över till tio, och jag ska styrketräna ganska så tidigt imorn bitti. Men jag var iaf ute och powerwalkade i 45 minuter:) Så det är ju alltid något!

Det känns bra det här. Rätt liksom. Att jag kommer att fixa det här.
De där jeansen jag vill i.. Jag har hängt fram de i mitt sovrum så att jag ser de många gånger per dag, som en spårre liksom. 

En spårre till som jag har just nu är bilder på Mariah Carey. Kolla in kroppen!! Det är verkligen en drömkropp för mej. Den ser tonad ut men ändå inte överdrivet. Vissa säger att hon har fettsugit sig igen och jisses vet allt, men jag tycker bara hon ser helt fantastisk ut! Så vill jag se ut:)

       

Kommentarer
Postat av: Stina

Hon har en jättefin kropp!

2008-03-04 @ 21:42:35
URL: http://jagvillblismal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0