Ready, Steady, Go!!!


Okej, nu kör vi.

Nu blir det pulver som gäller.
Dock med undantag att jag fr käka nyttig frukost om jag vill. De dagar jag känner för det, eller de dagar jag vet att jag har mkt att göra så att jag behöver nåt rejält typ för magen.

Blir jag bjuden på mat, eller jag ska äta med nån vän eller sådär, så får jag det. Typ sallad eller iaf lite nyttigare. För jag avskyr att sitta och berätta för alla att jag dricker minsann pulver.

Fortfarande förkyld vilket menas med att jag får ta det lugnt med träningen.
Men det blir iaf en promenad / powerwalk helst en gång om dagen.

Here we goooo!!!

Kommentarer
Postat av: Fat

Ja, nu kör vi ! =) Sommaren är här ! Det är nu eller aldrig!

Papercut kör nu med!

Uppdatering var dag? =) Jag ska försöka !

2008-06-02 @ 11:15:03
Postat av: Fat

Gött !

Vi får ösa pepp över varandra!

Jag funderar på att ta några hemska före-bilder nu. Så att man kan se resultat bättre! =) Men vet inte, ser ju så hemsk ut !

2008-06-02 @ 12:42:28
Postat av: Anonym

jag är också med!!! :D nu kör vi järnet!!!

2008-06-02 @ 20:41:14
URL: http://neer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0