För ingen vet vår hemlighet



Att jag ska skriva som jag har skrivit många gånger innan: I´m back , det tänker jag nog inte skriva. För jag är nog inte tillbaka, inte så som jag vill vara "tillbaka". Men jag försöker, tar en dag i taget, det är lättast så, för det är så massa tankar och skit överallt just nu, så jag vill bara att världen ska stanna upp en sekund och bara andas.

Och jag ska inte skriva "detta är dagen i mitt nya liv" , för som sagt, en dag i taget.
Men, faktiskt har denna dagen varit ganska så bra mat och träningsmässigt.

2 koppar kaffe
2 shakes
1 liiiten bit blåbärspaj
1 liten bit tårta
1/2 liter jordgubbar
1 banan
1 äpple
2 mackor med pålägg

45 min styrka.

Så, inte jättedåligt ala kaos, tycker inte jag.
Nu ska jag sova...

Hur går det för er andra? Jag håller tummar och tår för oss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0