Du är det roliga i hasch



Förlåt. Sorry. Perdon.

Igår var jag på studentfest som gick lite överstyr. Var hos en vän, vars äldre syskon var hemma och som jag inte träffat på många år, och vi har så sjukt roligt tillsammans. Så gårdagen blev inte alls som jag trodde. Den blev mycket bättre:D På ett sätt dårrå.. Att jag hade så roligt.
Men student menas ju med buffé och sprit. Buffén lyckades jag undvika ganska bra, bara lite rostbiff och sallad. Men när någon sätter en bag in box framför mej blir det genast mycket farligare.

Jaja. Idag har jag iaf köpt pulver till mina framtida shakes, och jag har svettats som en gris på gymet. Så allt är ju inte negativt.

Imorgon är en ny dag.

VIKTIGT IGEN!!
Fatty...
Jag har klantat bort ditt lösen:s det var ju sparat på det inlogget men jag fattar nada, nu är det borta. Ge mej din mailadress är du snäll så jag kan få min dagliga dos tack:)

Kommentarer
Postat av: Fatty

Klantfjant ;)

[email protected]

2008-06-05 @ 01:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0