Day One


Det blir ju aldrig som man tänkt sig. Eller hur..?!
Det blev inte pulver hela dagen som tänkt, men nästan:D

Frukost: Två grova mackor, ägg och makrill på.
Lunch: 1 shake ( smakade pyton!!! jordgubb.. )
Mellanmål på jobbet: Kex och ost ( saaaatan!!! ) vindruvor och physalis.
Middag: Choklad shake

1,5 h powerwalk!


Den där nedrans jordgubbs shaken smakade pyton! Ush.. Sen tittade jag på innehållsförteckningen, då gick den ut i september förra året. Var det därför den smakade så illa? Ahaaa....
Jaja, kan ju inte vara nån större fara, men jag slängde de två andra.

Mellanmålet på jobbet var ju inte planerat direkt. Men jag fick sona för det ska jag berätta. Min mage slog bakut! ( utan att gå in på för privata detaljer.. ) Och min mage är helt uppblåst nu. Satans ost!

VIKTIGT VIKTIGT!!!!
http://neer.blogg.se.
Jag kan ju inte skriva eller gå in på din sida, jag har inget lösen! give meee!!!

Kommentarer
Postat av: neer

here you go:
neer
dropit

^^ äh jag hade inte heller en bra dag igår, men idag kör vi!

2008-06-03 @ 06:54:56
URL: http://neer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0