Tack och adjö för idag! - 24/1 2008

Snart är denna härliga torsdag över...

Dagen har varit bra, jag har inte gjort för mycket alltså, kanske för lite till och med. Laaatmask.
Så skön dag, tagit allting i mitt tempo och stressat av. Gött mos!

Intag:

2 chokladshake
Lite mandlar
Massa fruktsallad
Några pringles chips
Havrebulle med mjukost
En ask extra pastilles

haha! jahaa ja, men ni kan ju läsa de första tre med ett leende och bortse lite från de tre understa;) Nemen vad fanken, bra dag tycker jag. Fruktsalladen var så god, ojoj! Jag hade lite cashewnötter i med, mums!

Sen har jag ju varit på gymet i en timme idag med och styrketränat. Solat har jag med gjort, drömde mej bort till nån playa. underbart!

Imorgon jobbar jag hela dagen, och sen är det utgång. Ska verkligen försöka äta vettigt när jag jobbar, lite svårt ibland. Hata fredagar på jobbet, så stressigt. Men jag ska nog överleva!

Tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0