Nominering

Hmm.. Kan det var så att jag har dåligt minne eller kollar jag bara för lite på tv..?!

I allafall.. På www.aftonbladet.se så kan man rösta på sina favoriter från det gågna året.
Och jag kom bara på tv jag vill nominera.

Carolina Gynning som bäst i allt typ.

Och

I en annan del av Köping.

Carolina Gynning är den härligaste människa jag vet. Så spontan och får mej alltid på bra humör. Hon är min idol helt enkelt, jag diggar henne som fan.

Och I en annan del av Köping. Detta program alltså.. Gud, jag hade kunnat böla nu av glädje. Jag älskar det programmet. Jag blir så lycklig. När jag ser deras livsglädje så spricker jag av lycka. Och jag grät nästan alltid till programmet, inte för att jag var ledsen, utan för att jag var lycklig och för att jag älskar de som är med i programmet. Om någon skulle råka eller våga störa mej när jag tittar på det programmet, ja då blir det inte lätt för den personen. Hade kunnat skriva läänge om detta programmet, men som sagt. Mina favoriter och jag älskar det<3

Men.. Vilka andra ska jag rösta på. Det finns ju hur mpnga kategorier som helst. Frågan är om jag bara kan rösta i två kategorier. Det får jag nog luska ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0