Eeeeh... Fuck!

Varenda jävla år. Varenda!

Victoria Secret Show. Det är det jag pratar om. Jag älskar den, avgudar den. Jag bara sitter där och stirrar på hur otroligt jäkla snygga de är. Inte som alla andra modeller. De är liksom mänskliga. De är inte skinnyskinny, utan skinny bara. De har liksom ändå kurvor ( små jag vet ). Med kurvor menar jag att de har bröst and so on.

Och de har glimten i ögat och är lekfulla. Jag blir glad av den showen, samtidigt som jag sitter och tittar ner på kaggen och tänker att ett glas vatten skulle nog göra susen.

Så där vill ju jag se ut. Det vill jag. Och varje år så får jag världens tränings sug och vill börja på direkten. Jag tror nog att jag ska ladda hem showen, så att jag kan titta på den när jag tappar suget.

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0