Det är lia bra..

Har funderat över det här med maten, och hur jag ska gå tillväga. Men jag har inte kommit underfund med det ännu, hur jag vill köra det här. Men. Det kan ju bi lättare i allafall om jag skriver upp en så fint kallad matdagbok. Så det får det bli. Ska försöka varje dag, för då ser man ju vad som är rätt och fel, eller rättare sagt hur den dagen har gått och hur jag kan göra så att följande dagar blir bättre eller kanske till och med lika bra ifall den dagen bhar varit bra.

Så nu kör vi..!

Frukost: 2 knäckemackor med smör, skinka, rödbets sallad, och en med onsalakorv och smör. Julmust.
Lunch: Cashewnötter, tre fulla händer typ. Julmust.
Middag: Tacos. Julmust.
Träning: 90 min promenad. 1 h styrketräning gym.

Känns så sjukt skönt att ha kommit igång med träningen. Jag stod faktiskt och log ganska mycket på gymet idag för jag tyckte det var roligt, och jag var stolt över mej själv att jag hade tagit mej i kragen och tatt mej dit.
Det var helt galet med folk, det brukar det inte vara vid den tiden. Mest en massa damer med lite för mycket hull som antagligen har en sak gemensamt med mej, nyårslöftet. No kidding. De tog i för kung och fosterland!

Senare ikväll kommer lite annat. Några av mina mål till exempel.

Lev väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0