Cause i´m alive!!

Mer död än levande under det hårda passet men guuuud så levande jag är efter:D
Jaja, det var bara en parantes så att säga.

Efedrin testade jag aldrig. Onödigt med tanke på vad som kan hända. Blev sugen att testa det eftersom jag pratade med en tjej som visst hade testat det och hon hade gått ner snabbt och bla bla. Den enda biverkningen hon hade haft var att hennes hjärta hade fått spratt ibland sa hon. Right? Okej, inget för mej då. Blir ju dörädd bara mitt hjärta slår snabbare efter spinning eller så.

Nåväl. Vad har hänt sen sist. Not much. Eller jo, jag har börjat träna mer. Förra veckan tränade jag fyra gånger på gymet, och var ute och gick typ varje dag. Så det var en toppen vecka. Visserligen så tömde jag en bag in box med en annan, så där kom ju lite kalorier på köpet. Detta vin alltså!!  Det är inte bra.

Folk har sagt till mej att jag blir så smal. " Äter du inte?" " Gud så smal du har blivit, får du igen mat hemma?" " Du är så smal i ansiktet, mår du bra?"
Något positivt hade ju varit kul att höra. Till exempel " Vad fin du är! Har du gått ner lite i vikt?"
Men neeej då. Självklart får jag mat hemma, självklart äter jag, JAG MÅR BRA!!!

Har ju tänkt länge på mina pulver. Jag börjar imorn har jag sagt i en månad eller så nu. Sanningen är den att jag tar en typ varje dag. Så jag har ju börjat ite smått. Men jag skulle vilja vara lika duktig som alla andra.
Typ :

Dagens:
En shake choklad
En shake jordgubb
En kopp te
fruktsallad.
En bar.

Typ 900 kalorier.

Det ska jag satsa på imorn:D
Men jag är ju en sån frukost människa. Gaaad ta inte mitt knäckebröd ifrån mej typ!

Nu ska jag kolla youtube, bästa uppfinningen sen bilen..

Hur är det förresten med er alla?
hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0