Aaatchuuu!!!

Snörvel, host och nysnigar. Jag har blivit förkyld. Skit också!
Jag har ändå tänkt på det en massa veckor, att vilken tur jag har som inte har blivit förkyld.
Men nu kom det. Men det är ju många som är förkylda, så det var väntat.
Men det är tråkigt.

Igår kom det fram en på mitt jobb och sa " Vad liten du har blivit!"
Jag blev helt ställd. Det var så roligt att höra, även fast om jag inte ser det själv, och det är ju ingen annan som har sagt det heller, så de ser väl inte heller något. Men de orden sitter fortfarande fast i mitt huvud, och jag är verkligen glad över orden.

Jag har fortfarande inte kommit fram till hur jag ska gå till väga.
Igår på lunchen tänkte jag iaf på det och tog en sallad istället för något annat kaloririkt.
Men frågan är om jag ska ta någon måltidsersättning om dagen, och sen kanske en riktig måltid ( bra måltid ) och sen kanske nötter eller något vid nåt mellanmål. Vi får se.. Men det är väl ungefär så mina tankebanor går. Och vatten, jag måste dricka mer vatten.

Jaja, nu ska jag återgå till något annat.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: msfatso

vad roligt med komplimanger! 5 kilo är massor, tusan vad duktig du är!

2008-01-06 @ 00:30:46
URL: http://www.msfatso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0