Plötsligt händer det

Jag tog mej ut på den där jogging turen:D
Fast det ska erkännas, jag joggade inte hela biten, utan jag körde intervall. Powerwalkade lite, och joggade lite, det var skönt.

Sen ville även min valentine ut och gå, så vi var ute och gick en halv mil ungefär. Det var med skönt, och roligt att ha någon med sig ibland. Annars är det jag och min mp3. Always. HÖG musik och sen bara strunta i allt. Den hänger alltid med på gymet också. Så skönt att bara koncentrera sig på sitt och bara gå in för det man ska göra. Det blir nästan som att man är helt ensam tycker jag.

När jag joggade idag, så sprang jag vid en äng, och då stod solen på, och den lyste liksom på sne på mej, och Seals låt Amazing var på i mp3:n. Just då var allting så perfekt. Då fick jag ett sånt där glädjefnatt i mej:D

image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0