Jag är knäckt...

Urgh...

Jag känner mej så förvirrad nu. Jag vill vill vill så gärna vara så duktig. Träningen går ganska så bra, är på gymet, ute och går promenader varje dag och så, men maten. Det är inte det att jag äter onyttigt. Jag äter det mamma lagar, ibland pyttipanna, ibland kyckling, ja ni vet, husmanskost typ. Men det och frukost är typ det enda jag äter.

Och det är ju inte så bra. Måste äta oftare..! Varför kan jag och min hjärna inte då bara tänka " vi tar en shake även om jag inte är hungrig". Whyyy??!!!
Men så fungerar inte vi. Jag måste få diciplin på mej helt enkelt. Jag skulle behöva någon som går med mej, dygnet runt känner jag. Och sånt ska ju inte behövas. Jag ska ju fixa detta.

Dessutom är jag så avis eller hur man ska säga på andra "bloggerskor". Ni är så duktiga. Dessutom så uppdaterar ni. Som ni märker så är jag inte så duktig på detta. Jag sitter vid datan varenda dag, och jag lägger inte ner fem minuter kanske på denna sidan. Denna sidan som ska vara min hjälp.

Måste.Hitta.Glöden.Och.Diciplinen.

Anledningen till detta inlägg var att jag tittade in på www.nelly.se och såg tjejen för Vitamin A bikini modeller för detta året. Bruden har så grymt snygg kropp så jag kraverar. Kanske borde jag printa ut henne och sätta upp bilden överallt som motivation. Saken är bara den att jag gjorde samma sak med en bild på Jessica Alba förra året, och hur gick det? Jo jag var fortfarande rund och go när jag gick där på playan. Alltså, noll motivation.

Förresten så har jag lagt in Seal - Amazing på min mp3. Låten från Victoria secret show. Jag blir glad och kanske lite lite motiverad till den låten. Den ger mej en kick av att jag klarar det där magpasset eller vad det nu är.
Sök efter den på www.youtube.com så ni kan känna gunget:D

image7image8

Kommentarer
Postat av: msfatso

VILL HAAAA!!

2008-02-07 @ 20:20:10
URL: http://www.msfatso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0