Freeeedaaaag.

Jomenvisst... Dagen blev ganska så bra.

Har druckit två/tre shakes idag och en riktig måltid.
kanske druckit en liter vatten, och det är mycket för mej, så det har gått mycket dassapapper idag:p to much info där ja..

Nu sitter jag här och funderar på varför jag sitter här. Klockan elva en fredagskväll. Jag som brukar vara i mitt esse nu. Jag såg let´s dance för första gången idag. Med mamma. Hon är glad att jag är på hemmaplan ikväll. "Du är ju aldrig hemma." Och det är nog sant. Men livet är ju så kuuuul! Men det ska bli förbättring. Myskvällar med mammsen:)

Jag känner av träningsvärk från idag. Jag kämpade och pressade verkligen mej själv idag på gymet. Visst känner man sig lite vältränad när man har träningsvärk..? Det tycker jag. Då känner jag att jag har muskler:D Fånigt kanske..

Imorn blir det morgonträning. Sen blir det jobb. Och nu. Nu blir det säng och tv.

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, jag tycker också att man känner sig lite vältränad när man har träningsvärk.. Eller att man typ varit extra duktig på träningen, gett allt :P

2008-02-24 @ 20:20:22
URL: http://jagvillblismal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0