And now it´s over

And now it´s over.. Ja, helgen alltså.

Är helt slut i kroppen och knoppen. Sov fyra timmar i natt och sen upp och jobba i nio timmar. Men jag har bara mej själv att skylla. Men det var såå värt det.

Igår så var jag ju förresten på APD på morgonen, klockan nio. Oh.My.God.
Vad gjorde jag där klockan nio? Jag är världens sömntuta och jag lyckades få upp ögonen och bege mej till gymet. Det var sjukt jobbigt att träna så tidigt, eftersom att jag var trött. Sen efter träningen så kände jag mej som värsta atleten ju. Hello beach 2008. Men sen.. Vid sex tiden på kvällen, ja jisses vad trött och sleten jag var.

Tänkte jag skulle skriva upp veckans motion. Taget från inshape.blogg.

Måndag: Powerwalk 45 min. APD 45 min.
Tisdag: Powerwalk 45 min.
Onsdag: Interwall jogg / powerwalk 40 min. Promenad 30 min.
Torsdag: Styrketräning 60 min. Box 45 min.
Fredag: Styrketräning 80 min. Promenad 40 min.
Lördag: APD 45 min.
Söndag: -

Känns bra när man läser det. Ser bra ut för framtiden om jag fortsätter så. Men. Jag måste ta mej i kragen och hoppa upp på den där förbannade crosstrainern. Jag hatar den. Aldrig har jag så tråkigt som på den. Men jag läste i Iform att den är en av de bästa träningsformerna för fettförbränning. Så, det är bara att ta tjuren i hornen.

image12

APD - Afro Power Dance

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack :).
Vad är APD för något :P?

2008-02-25 @ 19:10:00
URL: http://jagvillblismal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0