Alla stjärtans dag<3

Happy valentine på er alla<3

Det är ju lite delade åsikter om denna dagen, och enligt mej själv ( detta året då ) så är det en helt okej dag. Jag själv är ju på dejting fronten då, så jag känner att just nu lever jag i lite ovisshet, jag vet inte om jag kommer bli uppvaktad eller inte. Och jag är så feg så jag vågar ju inte ta första steget.

Men visst är det alltid såhär.. Om man har gjort slut med någon, är singel, då ser man kärlek överallt. De annonserar om de, man ser kärlekspar, allt handlar om kärlek.
Om du sedan går på en strikt diet, till exempel pulverdiet, då ser man bara mat överallt. haha, knasig det där.

Idag har jag både varit på gym och ute på intervalljogg / powerwalk. Bra dag det här tror jag:)
Jag är så grymt impad av msfatso. Har ni sett senaste månadsbilden?
Det är så roligt att se att den här tjejen har kunnat äta rätt och träna för att nå den smashing kroppen. Istället för att sätta sig själv på svält typ. Tummen upp för dej!! Jäkligt bra jobbat!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0