Pretty good



Och snart är denna underbara dag slut.
För den har varit underbar. Det tycker jag.
Och jag har lyckats pretty good med den här dagen tycker jag. Känns bra.

Imorn ser jag denna dag framför mej:

Powerwalk 60 min ca 461 kcal ( före eller efter frukost )
Frukost: Shake 166 kcal
Lunch: Rester från idag ca 500 kcal
Middag / mellanmål: Shake 166 kcal
Afro Power Dance 45 min ca 300 kcal
Styrka / motion 45 min 351 kcal
Efter träning: Shake 166 kcal.

Jag känner mej taggad till tusen idag, vi får se hur det är imorn, men jag hoppas det är lika bra!
Ska ju inte gå ut fööör hårt heller, men hinner nog inte träna på torsdag, kanske en timmes powerwalk och samma sak på fredag, och lördag. Men en timmes powerwalk ska jag hinna de dagarna iaf.

Night Night people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0