Ooh my ass!!!

Milda Matilda och Amalia och alla de andra vilken jävulsk träningsvärk jag har!!!
Det är bra, right? huh.....

Körde nämligen ett rejält pass för ben och rumpa igår. Och det känns.
Så idag tog jag överkroppen. Men saken är ju den att jag tränar benen cirka två gånger i veckan med styrka, och powerwalkar en del, men jag måste ha hittat nya muskler i ben och arsle. La ju på en del också.
Jaja, det är gött!

Kommer ni ihåg mi deal? Det gör jag, huuha.... :s
Den 26/4 skulle jag ju vara i topptrim. Det är på lördag det.
Vet ni vad som menas med det?
Att jag är kööööörd!!!! eller... Att jag får svälta fram tills lördag.
Men det kommer jag inte göra, för sånt pallar jag inte.

Men, jag kan säga att jag är i bättre form. Och jag börjar se förändringar på kroppen. Bra då alltså, heh.

Och tänk vad tiden går snabbt. Det var inte längesen jag skrev det inlägget om min "deal".
Ja, det gäller att hålla i hatten, för det svänger i svängarna.
Shiet, nu svamlar jag.

Förresten var det ju kul att kunna blogga igen.
De håller som sagt va på att gerjsimojsa med blogg.se. Flytt.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Fatty

Skoj att du är tillbaks i bloggen ;D

2008-04-24 @ 13:45:47
Postat av: Anonym

svält är aldrig bra! håller med fatty; kul att du är tillbaks i bloggvärlden :D

2008-04-25 @ 00:03:09
URL: http://neer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0