Lill lördag!

Onsdag idag och denna dagen har börjat fiiint!
eller ja, skallebank imorse med den har nästan gått över.
Visserligen gick jag bananaz när jag åt frukost, typ 4 knäckebröd, men what the heck!

Nu har jag iaf varit på gymet.
Jag körde hårt på crosstrainern i 20 minuter och jag är så galet stolt över mej själv!
För jag hatar den dumma maskinen och innan har jag kört max fem minuter, men idag..
Jaa idag var det som om en ny värld öppnade sig, den dumma maskinen kanske nu blir min bäste vän:)
Sen körde jag lite mage och sen cyklade fem minutas för att varva ner.

Nu sitter jag här med en ansiktsmask och ska strax ut och shoppa med en vän. Hon ska shoppa, jag ska fönstershoppa:D No money, no money!

Ikväll blir det ett pass till på gymet. Har lovat min valentine, men jag kunde inte hålla mej i förmiddags. Men det blir nog bra det här!!

Hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0