It´s working baby!



Nu i några dagar när inte bloggen har funkat, så har jag ju haft massa att blogga om, men då funkar det inte. Och sen har jag varit inne på de bloggar jag alltid läser, och där är det ju lika lite uppdatering som i min. Dumma blogg.se. Jaja, nu ska jag sluta klaga, för nu funkar det ju och folk har mycket att blogga om igen..

Förresten..  Ms.Fatso, var har du tagit vägen? Detta var ju inte kul, jag vill läsa din blogg!!!!
Och Johannas träningsblogg ( inshape ) var ska du ta vägen?

Idag är en bra dag.
Det är solsken ute, vår, jag är ledig, och det är en bra dag träningsmässigt och matmässigt känner jag. Jag älskar sådana hära dagar:D

Idag har jag till och med varit duktig på att skriva ner vad jag äter och hur många kalorier.
Så jag tänkte jag skriver det här, och vad jag ska äta mer idag. Blir det mer eller mindre så ska jag uppdatera.

Here we go!

Frukost:
Shake 166 kcal

Lunch:
Pasta 165 kcal
Grönsaker ca 100 kcal ( typ.. )
Milda matlagningsgrädde 60 kcal
Kycklingfilé 115 kcal
Proviva 2 dl 70 kcal

Middag / mellanmål
Shake 166 kcal

Kvällsmål efter träning
Shake 166 kcal


Träning

60 min powerwalk  ca 461 kcal
60 min styrketräning ca 468 kcal

Om det blir såhär bra idag så blir slutresultatet:
1008 kcal i intake
929 kcal ut.


Jag älskar proviva. Jisses, jag kan dricka hur mycket som helst. Men ska försöka hålla mej till ett glas om dagen, då det antagligen är ganska så mycket socker i det. Men bra för kaggen, det är det:D

So long!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0