I got sunshine!!!

Ååååh du underbara vår!!! 12 plus grader, är det klokt eller? UNDERBART!!!

Dagen har ju inte riktigt sett ut som jag trodde än så länge.
9.45 kaffe
10.30 Shake
11.00 Powerwalk
12.30 Möte
14.30 Shake.


Nu blir det snart middag, det går snabbt det här. Ugnsbakade grönsaker och kycklingfilé.
Men funderar på att bara göra maten nu, och äta när jag kommer hem vid 18 snåret.
För nu ska jag snart iväg och fika med en vän. Köpt kaka till henne och jag ska vara duktig så jag tar med mej en bar.

Ikväll blir det nog en runda på gymet. Hoppas jag. Fast egentligen gör det inget om jag hoppar idag, vilodagar ska man ju med ha. Och träningsvärk i magen som heter duga. Gött mos!!

Nu. Ut i det fina vädret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0