Pulvret och jag

Idag är det då måndag. Och vad menas med det? Joo det är dags för dagen att börja med mitt pulver.
Pulvret jag äter/ dricker har jag druckit en sväng innan med, xtravaganza heter det.
Denna gången är jag inte med i nån grupp, utan dricker det utan nåt/nån.

Och då är det tre sådana påsar om dagen. jag döööör...! Tre påsar?
Men.. Man kan dela upp de. Det är cirka 3 dl till varje, så man kan ta 1,5 dl istället så
att det blir lite mer omgångar. Men idag steg jag upp vid tolv och då är inte dagen så lång,
så idag blir det tre hela påsar tror jag,

Jag har tagit en än sålänge, ska strax ta en till. Jag är vrålhungrig! Magen kurrar ikapp
med trance låten på radion ungefär. Försöker dricka vatten så att jag blir "mätt" av det.
Men om jag bara vänjer magen så blir det nog bra!
Dessutom känns det som att jag behöver fixa till min mage, den är så uppsvullen och konstig.

Var precis ute på en promenad med, det var skönt! Men iskallt, blåser och sådär.
Nu ska jag iväg och jobba nån timme, men först. En choklad shake:D

Kommentarer
Postat av: Fatty

Gratulerar! Första påsen är första steget =) Ta en påse och dag i taget så ska du se att du klarar det.

Värst är om man försöker se det som "bara två veckor kvar"

Så lev "dag för dag" ;)

2007-11-26 @ 18:20:16
URL: http://fatassfatty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0