Promenera iform

Nu har jag precis varit ute och promenerat med min mp3.
Det var så skönt! Med bra musik i mp3:n så kan jag gå hur långt som helst känns det som.
Sen kom jag hem och duschade och tittade på Oprah Winfrey och nu ska jag läsa nya Iform.
Sådana här dagar är underbara när man kan göra sådana saker, själv.

Jag tittade in till msfatso innan och fick se hennes månadsbild.
Då blev jag taggad till tusen! Hon är så duktug! Keep up the good work!


Nu: Iform.
Måndag: Påsliv;D

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: msfatso

Tusen tack för peppen! Lät som en härlig dag du har.. Min är aningen sämre men jag gissar på att det behövs för att man ska uppskatta när det väl är bra =) Ha en underbar helg!

2007-11-23 @ 15:06:39
URL: http://msfatso.blogg.se
Postat av: Fatty

Vad skönt med promenad! När man får in vanan är det bland det mest underbara som finns =)

Och du, hang on to the blogg. är så mycket lättare när man uppdaterar flitigit faktiskt =) Dessutom kul för oss andra små viktkämpar att läsa hur de tgår för dig ;)

Kram

2007-11-24 @ 20:10:26
URL: http://fatassfatty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0