Platt fall!

Måndagen började så bra. Jag drack vatten, jag hade fått i mej två påsar, och sen.. Knall fall!
Jag blev riktigt dålig.. Ont i huvudet, värsta magknipen, snurrig i bollen.. Och så har det varit till idag.
Men nu är det på bättringsväg.. Tänkte först på vinterkräksjukan, men det var det inte. Så det var väl något annat lustigt som flög på.. Nu är jag snart på topp igen iaf:D

Så idag blir det Proviva och allt sånt där som är bra för kroppen, kanske lite cola också. Har ju hört att kolsyra kan vara bra för magen, höhö!

Jag sa ju att det börjar på måndag. Man säger alltid så. Varför börjar man inte med en gång istället? Som nu.
Fast idag ska jag inte börja för att jag fortfarande inte är hundra, men annars. Har man gett sig fasen på en sak så kan man ju börja direkt istället för att vänta på en ny vecka och bla bla bla. Ny vecka, nytt liv typ.

Som fatty skrev, dag för dag. Det är så man ska se det. För då verkar det nog inte lika jobbigt.
Jag tar ju annars livet dag för dag, jag planerar typ aldrig.

Nu ska jag gå och kurera mej, ha det bra och ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: msfatso

LÄskigt, det där med måndag har du verkligen rät ti. Senast idag på min föreläsning i psykologi berättade läraren att hans mamma hade börjat banta varje måndag i typ 30 år.. Där vill man hellst inte hamna =)

2007-11-28 @ 14:36:39
URL: http://www.msfatso.blogg.se
Postat av: msfatso

Hur är läget? Hoppas verkligen på bättre.. och fylld av julstämning dessutom =)

2007-12-02 @ 21:01:50
URL: http://msfatso.blogg.se
Postat av: Fatty

Uch, lyssna på kroppen, det verkar du förvissor göra :)

Och dag för dag!

Jeansen är från Cheap Monday faktiskt, mitt favoritmärke just nu (nu när hypan har lagt sig).

Lycka till med pulvrandet! Jag följer din kamp ! =)

2007-12-07 @ 18:07:07
URL: http://fatassfatty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0