Piss Kass Värdelös!

Jag har väl inte riktigt fått in min motivation så jättebra känns det som.
Men just nu är livet väldigt roligt och underbart, så jag prioriterar nog mest på allt det goda:)

Men det säger ju inte att jag inte skulle vilja ha motivationen. För det skulle jag vilja.
Och nu när livet flyter på så bra så skulle jag gärna vilja vara sådär snygg som jag önskar.
( Som det fotot jag ska lägga in här nere:) )
Iaf, var va jag? Jo, motivation mina vänner.

När jag läser msfatso och Fatassfattys bloggar så tänker jag bara: "så duktig vill jag med vara".
För de kan. Och de kämpar. Så jag kan väl med.
msfatso med sina suveräna veckor och resultat och Fatassfatty som är skitsnygg och som förmodligen knäckte alla på den galan hon var på med sin nya kropp.

Jag vill med!

Kollade lite tidningar och lite på nätet om motivation, men jag vetti katten alltså.
Jag blev inte så motiverad. Jag skulle nog behöva ha en personlig coach med mig dygnet runt.

Jag tror att jag ska försöka köra en veckas pulverdiet. Komma igång sådär lite smått ni vet.
Och lära mig att dricka massvis med vatten och allt det där. På måndag ska det ske.
Då börjar mitt påsliv!

image3

Fresh!
Tänk så snygg hon var..

Kommentarer
Postat av: msfatso

Tack för berömmet! Pulver är min mardröm och för mig har det bara resulterat i
tokmycketätning när jag inte klarat det längre.. har nog med min karaktär att göra. Jag har istället satsat på skärpt kost och fem mål per dag udner veckorna och en hel del gott till helgerna =) Men det är ju upp till var och en. Jag kommer följa hur du klättrar mot målet=)!

2007-11-20 @ 21:35:32
URL: http://msfatso.blogg.se
Postat av: Fatty

Hur gick det idag? =)

2007-11-21 @ 18:34:12
URL: http://fatassfatty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0