Mina mål och lite annat

Nu när jag ändå sitter här så kan jag berätta om mina mål.

* Jag vill gå ner cirka 12-15 kilo.

* Jag vill få en vältonad kropp, inte för mycket, inte för lite.

* Jag vill kunna trivas i mig själv, jag vill kunna sitta ner med folk och prata, utan att ha en kudde för magen, för rädslan att visa kärlekshandtagen. Jag vill kunna ha klänning / kjol eller shorts på sommaren utan att behöva oroa mig för hur tjocka mina ben är. Jag vill kunna gå till simhallen och simma utan att känna mig som en kossa.

( jag vet, jag kan, kan kan man alltid, men jag "kan" inte för mitt dåliga självförtroende. ) många kan.. jaja.

Hur ska jag komma dit?

Kost:
Jag har ju inte riktigt någon diet. Men jag kommer antagligen köra lite enligt gi-stuk och ibland någon måltidsersättning.

Träning: Jag tycker om att träna, har jag kommit på nu. Eller, jag tycker inte om styrketräning. Men jag älskar promenader, så det kommer till att bli många sådana. Jag ska försöka att träna minst en timme om dagen, och då får jag träna vad jag vill. Vill jag promenera i en timme så gör jag det, eller vill jag kanske göra situps i en timme, ja då gör jag det.

Jag ska börja som smått med allt, och sen stegvis öka.
Ska försöka att varje dag skriva i bloggen om min dag, vad gäller träning och mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0