8/11-07 - Vi raderar denna dag

Var är suget? Suget efter att lyckas?
Var är motivationen? Antagligen på samma ställe som suget.. Hmm.
En sak som är klar, jag måste hitta det dära stället..

Dagen idag har inte varit bra, jag har knappt ätit nånting, eller jo frukost och lunch.
Men det andra som jag behöver ha i mej, det har jag glömt bort.
Antagligen för att jag har haft så mycket att göra. Konstigt att man kan "växla" bort tankarna då.

Föda:
Frukost: 3 knäckemackor, en med korv, en med skinka och tomat, en med ost. 2 dl mjölk
Lunch: Köttbullar, pommes, beasås, sallad. 2 dl fanta.
Utöver: ca dl vatten, en clementin.

Träning:
20 min promenad med hunden

Bra:
Bra? eeh inte mycket. Inget alls känns det som.

Dåligt:
Detta var lättare att kommentera.
Inget bra med maten idag, inget bra med vätskan, och inget bra med träningen.
Ska vi radera denna dag eller ska jag bara skriva vila:D

Jag håller på att bekanta mig med facebook. Det är inte lätt, det är inte mycket jag förstår.
Men det kommer väl med tiden.

Förresten så prenumerar jag på iform, och när man gör det så kan man få någon sorts sida på deras hemsida. www.iform.se
Så jag gick in, och där kunde man välja mellan två program, om jag ville gå ner i vikt, eller om jag ville bli tränad.
Om man vill bli båda två då? Jag vill ju gå ner i vikt, men jag vill att träningen ska vara en ganska stor del av det.
Jaja, jag blev iallafall inte med i någon. Får undersöka det vidare.

Sov gott världen!

Update!

Ajdå, jag glömde ju berätta att jag fick provsmaka vitt choklad på jobbet.
Provsmaka och provsmaka, det blev väl 50 gram. Oopss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0