7/11-07 - det var denna dag

Onsdag idag, lill-lördag:D Hade gärna varit på fest, det hade varit roligt det!
Men så är inte fallet, så jag ska istället lägga mig i sängen och kolla på film. Får se vad det blir.

Föda:
Frukost: 3 knäckemackor, med ost. 2 dl mjölk
Lunch: 100 gram naturgodis, en clementin, ett äpple.
Middag: Stuvad makaroner, köttbullar, ketchup och 3 dl mjölk.
Utöver: 2 nötcréme. Vatten till träningen.

Vätska:
Inte mycket drickande idag heller. Ingen julmust iaf:D

Träning:
80 min promenad
60 min bodypump

Dåligt:
Vätska, vätska och åter vätska.. Varför kan jag inte dricka mer?
Det går ju förträffligt när jag är på fest, livet är ju en fest får jag inbilla mig så kanske jag dricker mer. Vatten alltså.

Måste även bli bättre med maten, stoppa in lite mellanmål så att jag inte äter som en höst när det väl är dags.

Bra:
Träningen



image1


Imorgon är det torsdag, tiden går så snabbt. Och snart är det jul. Som jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Fatty

Tack!

Lycka till med din viktnedgång =)

2007-11-08 @ 13:09:20
URL: http://fatassfatty.blogg.se
Postat av: MD

Det ska bli kul att följa din blogg, det kommer att gå bra. Har man bestämt sig så går allt!:)

Lycka till!

2007-11-08 @ 20:12:51
URL: http://kostsamt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0