6/11-07 - nej nej nej

Ny dag, nya tag var det va? Yeah right. Så dålig jag är. haha, men imorgon är en helt ny dag:D

Föda:
Frukost: 3 knäckemackor med ost och skinka, 1 dl mjölk.
Lunch: Potatismos, fläskfile, beasås. 3 dl  juuulmust.. ( vågar knappt skriva det.. )
Middag: Kycklingsallad, äpple och en clementin. Ingen dricka.
Kvällsmat efter jobb: Grönsakssoppa, knäckemackor med ost.
Utöver: 5 godisbitar, 100 gram youghurtdoppade cashewnötter, två kakor.

Vätska:
Ovanstående.. Inte bra nånstans.

Träning:
Promenad 30 min
Styrketräning 50 min

Dåligt:
Julmusten och utöver ( under föda. )
För lite träning känns det som.

Bra:
Hmm.. Det är väl den träning det blev, annars icke bra någonstans.

Nu när jag satt och skrev här så kom jag på att tänka på att jag har inte vägt mig.
Men nu gör jag inte det, för nu känns det som att jag väger 200 kilo typ.
Slutade jobbet 22.00 idag, och det är så galet kallt ute att jag inte vill visa snoken utanför
dörren. Jag hade tänkt att gå en promenad, men det är riktigt kallt, och då viker jag mig. Dumt men sant.

Ha det bra folks!
Lämna gärna en kommentar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0