5/11-07

Föda:
Frukost: potatismos med fläskfile, beasås. julmust.
Lunch: 3 Knäckebröd med skinka, tomat och ost. julmust.
Middag: potatismos med fläskfile. beasås. julmust.
Fika: Chokladboll, halv mazarin och 50 g mjölkchoklad.

Vätska:
Halv liter julmust.
Halv liter vatten.

Träning:
Joggrunda 20 min
Afro dance 45 min
Promenad 65 min

Bra:
Det enda som var bra  med denna dagen måste vara träningen.

Dåligt:
Julmust? ajaj, nu kommer juletider och jag avgudar julmust. Måste. Hålla. Mig. Ifrån. Det.
Jag måste lära mig att dricka vatten, saken är den att jag dricker aldrig mycket, utav något.
Men det ska jag försöka bli bättre på.
Och den där fikan, det var väl inget jag behövde men det slank ner iallafall.
Meeen, imorn är en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0