13/11-07 - Perdon!

Förlåt.
Jag kan antagligen få pris som en av blogg-sveriges sämsta. Men jag tar emot priset med ett leende.
För helgen var kanon, riktigt kanon, där jag inte tänkte så mycket över min lilla blogg och vad bloggen innebär, det vill säga att jag vill ju slimma mig och gå ner i vikt. Nu babblar jag..
I alla fall.. Igår jobbade jag hela dagen och sen däckade jag tidigt.
Men idag, idag ska jag min sann och dag bjuda på en dagens:D

Föda:
Frukost: 1 1/2 fralla med korv och skinka.
Lunch: Kexchoklad, chokladbulle.
Fika: Chokladbulle.
Middag: Ugnstekt falukorv, potatismos, sallad.

Vätska:
halv liter vatten.
ett glas mjölk.
två munnar julmust.

Träning:
60 min styrketräning

NoNo!
Vätska, åter vätska.
Dåligt med mat och dålig mat.

Goddie!
träningen

Jag måste börja ta det här på mer allvar. Träningen tycker jag att jag sköter ganska bra, men maten är ju katasrofal. Och det måste verkligen bli bättre. Jag startade ju den här bloggen för att det ska vara som en "hjälp" på vägen, och det kommer den säkert till att vara, om jag skärper mig. Just nu är det så mycket jag vill och gud vet allt, men jag måste sätta detta målet före vissa andra mål. Japp, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0