It´s been a while..

Tiden går så snabbt. Bara rusar iväg. Om två veckor är dej jul, och jag är fortfarande i september eller något sådant känns det som. Helt galet.
Tänk om jag hade börjat för några veckor sen med min "diet". Då hade det också gått fort. Nåväl, så blev det inte.

Försöker bli bättre iaf. Förra veckan var jag på gymet tre gånger och var ute och gick ganska mycket. Och maten var väl inte jättedålig heller. Men det var inte bra.

Och nu är jag där igen. Måndag. Då när allt ska hända ni vet. Då börjar det nya livet. Kanske börjar det imorn, kanske inte. Vi får helt enkelt se. Ta en dag i taget.

Vi hörs imorn. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: msfatso

Det där med Måndagar verkar vara oundvikligt. Fast jag försöker göra varje dag till en bra start och fortsättning är liförbannat samma känsla på Måndagar. Det är ju verkligen då veckan börjar på alla sätt... Oundvikligt verkar det som. Bra kämpat med gymmet och prommisarna. Vi kan ju lova varandra att se till att ha två bra veckor innan jul och sedan fått lov =)

2007-12-10 @ 20:04:50
URL: http://www.msfatso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0